kivirciginannesi Ben burda kötü örnek vermiyorum kimseye de 3 paket sigara için demiyorum demek istediğim belli olmuyor bu sağlık sorunları. Arkadaşıma herhangi birşey olmadı benim sigara kullanmadığım hayatımda hiç sigara içmediğim zamanda olan bebeğim bronşit astım oldu sigara kıllansam eminim ona bağlardım değil mi ? Demek ki değilmiş kimsenin de sizin fikrinize ihtiyacı yok. Doktorlar zaten soruyor sigara kullanıyor musunuz cevap evet bitmiştir herkes kendi çocuğundan sorumlu kimse kimseye vay çocuk yapmayın vs demesin durumu çok kötü insanlar , evde şiddet görenler , kocası kötü olanlar mükemmel gebe çünkü bi sigara içenler anne olmayı hak etmiyor