Ben de 31 haftalık ikiz gebeyim kasılmalarım çok yoğun oluyordu bir aya yakındır grip şikayetiyle acile geldim önlem amaçlı bi de nst verdiler sancılarım çıktı yatış verdiler doktor ciğer geliştirici yaptırdı her ihtimale karşı şuan hala hastanedeyiz ihmal etmeyin derim