AlyaBeril tugce91 38+4 oldum 3 gün önce nişanım geldi 3-4 cm açıklık var ama sancı yok doğuramıyorruuummmm 😁
20152021 Bende aynı haftadayim catimda çok ağrı var ve zorlanıyorum artık doğsada sevsek en son nezamn gittiniz kontrole ve bebek kilosu kaç sizde
Zeynep444 Allahım sen sabır ver .40+1 olduk ,nstde sancilarim var fakat açılmam yok ,acı cekipte gelmemesi gerçekten çok zor , inşallah yavrum kucağıma sağ salim gelir 🤲Bekliyorum
2prens-annesii Zeynep444 Benimde tam tersi 5 gün önce nişanım geldi 1 cm açıklık var ama sancı olmadığı için evde bekliyoruz 😣 39+3 haftalığım 😑
2prens-annesii tugce91 Sancın veya suyun gleirse hemen gel diyerek eve gönderdiler 5 gündür bekliyorum gelen giden yok 🙈