Nurhan88 Kızlar daha önce post açmıştım kese biçimsiz diye beta 851 di 2 gün sonra tekrar bakalım dedi bugün kan verdim sonuç 2486 artmış iyi mi sizce bir sorun olur mu yarın doktora gidicem tekrar önce size sormak istedim.
Serifedayan Nurhan88 bazen doktorlar en olumsuzu söyler kötü birşey olursa diye alıştırmak ister belki onu yapmak istemiştir canım