Hatice_32 Asiyyee bence normal canım kafana takma ben 25 +3 um doktoruma sorduğumda kilosu boyu uyumlu mu dediğimde suanlik bunu söylemek doğru olmaz ileriki dönemlerde daha net söylenir asıl o zaman önem kazanıyor dedi
Gul2808 Asiyyee 25+6 da 1 kilo dedi bana da biraz hızlı ilerliyoruz dikkat edelim dedi şeker testi de yaptırdım herşey yolunda.
Asiyyee Hatice_32 teşekkür ederim konu bebek olunca insan herşeyi kafasina takıyor kimi diyor kiz bebegi daha kucuk olur kimi bebek küçük insan bebeğime bakamıyorum mu diye kafaya takıyor
RumeysaNur34 Asiyyee halt etmiş onlar😅 benimde kızım olacak aynı haftadayız bir hafta gelişimi önden gidiyor hepsine maşallah sağlıkla gelsinler 🤲🤲