GriMavi bende hep böyle korkuyordum başlarda, sonra bir başladı mide bulantısı ilk 3 ay öyle geçti tam rahatladım derken şimdi de reflü başladı mide ağrısı ve gazı yatırmıyor neredeyse o yüzden ağzı hayra açmak lazım 😁 Rabbim doğumu kolaylaştırsin güzelleştirsin diyorum bende 🤲🏻