Sevincakarsu Merhaba hanımlar bu ilacı kullanan varmı ? İlk gebeliğim de hep özel folik asit kullandım bunda alamadım devletin karşıladığı ilacı kullanayım dedim ama içeriği çok düşük diye kafama takıldı
turuncucicek Sevincakarsu ben hamilelikten önce kullanıyordum. Gebe kalınca doktor daha düşük dozlu özel bir folik asitle (folidoce) devam etmemi istedi. Folbiol mg olarak ağırmış gebelikte onu pek kullandırmıyorlar
Bssrrr Sevincakarsu bende folbiol kullandım ve bana çok ağır geliyodu. Bulantımi arttırıyodu folidoce sanırım sonra onu kullanmıştım 11 haftada bıraktım.
Glsh14 Sevincakarsu canim benim doktorum ne hamilelikten once nede hamilelikten sonra asla onermedi folbiolu
Mehtapca06 Ben ilk gebeliğimde kullanmıştım çok memnun kalmıştım eczaneci tavsiye etmişti bebeğimde maşallahı vardı ilk aydan itibaren ilk üç ay kullandım
bebisin_annesii turuncucicek aynen öyle bende yarıda kestim gittiğim özel hastanede ki doktor bırakmamı söyledi🌼
Cnsgkc turuncucicek ben de gebelik öncesinden başlamıştım folbiole. Hamile kaldıktan sonra doktora gittiğimde folbioldeki folik asitin çok fazla olduğunu söyledi, daha düşük içerikli olana geçeceğimizi söyledi. Farklı bir folik asit verdi bana diofol adı
Eda0007 turuncucicek evet bende hamilelik öncesi kullandım sonra doktorum folidoce kullan dedi içinde iyot da varmış ve çok fazla hap var içinde iç iç bitmiyor
Ness3 Bana çok bulantı ve aşırı gaz yapıyor karın ağrısı çekiyorum resmen. O yüzden folicus a geçtim çok memnun kaldım
tgba715 Sevincakarsu ben de kurdeşen yapmıştı bıraktım özel folik asit aldım. normalde almamız gereken günde 400mikrogram folbiolde ise 5 miligram
bireylulmeselesii Sevincakarsu ya her şeyin fazlası zarar gini düşünün. Allah korusun ama.ben de hamile kalmadan kullanıyordum 5. Haftaya kadar kullandım sonra fazla folikasit otizme neden oluyor diye yazılar okudum. Ama.baska yazılarda da fazla.folikasit vücuttan atılır het şekilde diyordu . Karar veremedin doktorla konuşunca o çok yükse sıkıntı yaratır önermiyorum dedi folidoce kullandım sonra1
Sevincakarsu bireylulmeselesii bende hamile kalmadan önce hiç kullandım sürpriz oldu 😍 öğrendiğim de 5 haftaliktim bir kutu folikus kullandım sonra Şırnak’taydim orda hiç bir eczane de bulamayınca 20 gün folbiol kullandım akşamda araştırırken dediğiniz gibi hastalıklara sebep olduğunu okuyunca moralim bozuldu bugün itibariyle bırakıyorum ilaci
bireylulmeselesii Sevincakarsu allahın izniyle hicbir şey olmaz o kadardan bırakın yenisine geçin yeterli :) sağlıkla gelsin inşallah ☺