33+5 oldum ,Rahime igne batması gibi agri oluyor..Enfeksiyon çok fazla..Karnima da igne gibi bsy batjyor hafif çatlak var ondan mı bilmiyorum..Ama Enfeksiyon ve mantar çok yoğun..Ne fitil fayda etti ne şase ne antibiyotik..Kan değerlerim de ilaca rağmen düştükçe düşüyor..Erken doğum olacak diye korkuyorum 33+5 oldu..Cumartesi gideceğim sabah doktora..Sizce bütün bunlara doktor daha ne önlem alabilir…Ne Enfeksiyon ne de kan için bsy yapmiyor da söylemiyor da