Ilkayy Dilek diye bir doktor varmış çok övdü komşum iki doğum yapmış hemşireler ebeler çok ilgiliymiş mesajlar rahatlatmalar falan doğum da da çok güzel di rahat ettiriyorlar her şekilde ve çok temiz bir yer diyor gecen yıl doğum yaptı oda ne zaman gittiniz acaba siz