Gozdeonay
20 gün önce doğum yaptım doğru nefes alıp vererek, ıkımarak ve doktorla ebenin talimatlarını dinleyerek olmaz tabi vücuttan vücuda ve bebeğin gelişine göre değişir. Ben önce ıkınamadım daha sonra doktorum bebeğin başı göründü daha fazla öyle kalamaz kesecez diyince korkumdan Bi ıkındım Bi ıkındım hemencecik çıkıverdi bebek🤣 sadece çıkarken çenesiyle yukarı doğru hareket ettiği için biraz yırttı 2 dikiş atıldı. İlk doğumum olmasına rağmen gayet güzel olduğunu söyledi ebemle doktoeum