Bir hafta oldu doğum yapalı , doktorum 3. Günde dikişler iyileşmiş dedi ama iki günden beri o kısımlarda acı var yanma gibi , idrar gelince yanıyor dokununca açıyor , batikon kullan demişti ilk 3 gün için sonrasında dikişler iyi kullanma dedi başka da bişey önermedi , sizin kullandığınız bişey var mj ya da önerdiğiniz