Esrakara26 Meraba ben yarin sezeryan dogum yapicam oglen 12 de doktorum 7ye kadar kahvaltini yap suyunu ic 12 de buraya gel dedi ama int 12 den sonra bisey yeme icmeyin yaziyo napcagimi bilemedim siz kac saat ac kaldiniz
Fasulyemm17 Esrakara26 vlla 8 de yedim akşam gece 3 de acil sezeruana alındım yapıcak bişey yok dedi doktor
Merinosunannesii Esrakara26 valla bana 8 de gel dedi akşam 11 den sonra yeme içme birşey dedi su bile
yaseminc Esrakara26 bende salı günü sezeryan olacağım pazartesi gece 12 den sonra herşey yasak binevi oruç tutuyorsun dedi doktorum
Serpil-Harun21 Esrakara26 yemek yemem sebebi büyük çoğunluğun yediğin İçtiğin şeyi bulantı yapması doğum esanasımda kardeşimde sadece su içti doğuma alınmadan önce çok Öğürdü sebebi oymuş
BMelek Esrakara26 dogum yapmadim ama iki kez ameliyat oldum ikisinde de doktorum gece 12 den sonra orucsun su dahi icmiceksin dedi. Kuzenimde acil sezeryana alinacakti kahvalti yaptigi icin aksam uzerine kadar bekletti doktoru. Doktor dalgindi bence oyle soyledi siz birsey yemeyin ameliyat sonrasi istifra edersiniz
Oykum_06 Esrakara26 sabah 9 da yemiştim ben akşam 7 kadar bişey yiyip içmedim. Ama ben erken doğum yaptım
Eliznagis Esrakara26 Yemek yeme demelerinim sebebi işlem sonrası zorlanmamamız için genelde tok karnına olursa sonra kusuyoruz oguruyoruz ondan