Zeynep266 Kızlar 31.haftada süt sanırım bir ıslaklık var meme ucumda bu normal mi acaba iki üç gündür oluyor
Fatmamuduk Zeynep266 Çok normal süt kanalların açılmış sevinmelisin 😌 sezaryen doğum sonrası sütüm gelmeye başlamıştı benim 🤗
Seda9507 Zeynep266 bende 30+ 4 ’üm bende de aynı şekilde oluyor. Ben sutyen takamıyorum atletime baktım nokta nokta sarı şeyler değmiş sonra baktım süt 🤗
blueberyy00 Zeynep266 ben 19 haftalıkken geldi ben tedirgin oldum erken mi diye de normalmiş kimisinde erken geliyormuş kolostrum denilen sıvı sarı yoğun su geliyor hala yatarken felan bazen ıslaklık oluyor geliyor
Canan1234 Ya bende bisey danisacam 33 olacak cumartsi günü ama giguslerimde büyüme var ama sertlik süt filan gelmiyor normal mi acaba
Bebos Ben 31 haftalık hamileyim mememden sarı sarı küçük lekeler geliyo atletime damlamış acaba südyen taktıgım için mi fark edemedim. Yeni fark ettim .yada südyen takmalı mıyız ?