Burcu-112 Genel anestezi artık yapılmıyor çok acil bişey olmadığı sürece, benim doğumumda acı hissetmedim sadece ufak hareketleri çekiştirme vs hissediliyor gıdıklama gibi zaten anne stres olmasın diye eser miktar da sakinleştirici veriliyor, genel dersen de genel sonrası bi anda uyanıp tüm acıyı hissetme gibi bir ihtimal var ama spinal de en az 2aaat en fazla 4saat acı olmuyor bebeğinle temasın daha konforlu oluyor