yavuzhan1707 Aylin5534 doktora gittinizmi bu süre zarfında çünkü hic normal bisey degil diye biliyorum
SudeT Aylin5534 benimde oldu 5.haftadan 12. Haftaya kadar lekelenmem suan 13.haftadayım anca bitti yani doktor progestan verdi onu kullandım hep bebişte bı sıkıntı yoktu zaten kendini fazla yormamanı tavsiye ederim iş yapmamaya çalış korkma inşallah geçer bian önce 🙏🏼
yasmin_e123 Aylin5534 benimde aynı şuan 12+3 ’üm 15 gündür kanamam devam ediyor dr.korkma bebegin gelişimi kalp atışları iyi dedi progestan kullaniyorum evdeyim hep istirahat ediyorum sende korkma canim
duyguuudmr Aylin5534 Bende 8+6 oldum lekelenmem var bir süredir fakat ne bebeklerde sıkıntı var ne de kese alanında kanama var. Progestan kullanıyorum fitil olarak ve dinlenmem gerektiğini yorulmamam gerektiğini söyledi. Geçecek inşallah canım bende çok sıkıntı yapıyordum ama bebeklerim benimle ve gitmeyecekler Allah’ın izniyle o yüzden sabır 🤲🏻
Aylin5534 Evet gittim kese de bi kanama gözükmedi hatta kalp atışlarını da duyduk ama hala devam ediyo
Aylin5534 Aynı şeyleri yaşayan birinin böyle güzel şeyler yazdığını görmek çok güzel oldu çok teşekkür ederim size de sağlıklı gebelikler diliyorum
Aylin5534 İki günde bir bende progestan iğne yaptırıyorum 2 tüp birden umarım benimde en kısa zaman da geçer
Zeynepabide Aylin5534 benimde 7+4 te doktor muayenem vardı. Suan 8+2 yim. Muayene sırasında doktorum kahverengi pembe lekelenmeler cok olagan plesanta olusuyor dedi. Sakın hastaneye gitme hormon dolu serumlar takıyorlar ve asla tavsiye etmiyotum zararlı dedi. Ancak kanama kırmızıya dönerse ve bir avuctan fazlası gelirse bana yaz dedi. Onun dısında telaş vs kesinlikle yapma dedi. cok normalmiş
Tugbakkcc 7+6 yım lekelenmeyi geçtim adet gibi kanamalar yaşadım doktor baktı gayet normal dedi ilk 3 ay boyunca lekelenmeler kanamalar normaldir dedi . Kese ve bebek iyiyse sorun olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻 Progestan ve iğne kullanıyorum ona rağmen kanamam devam ediyor cumartesi kontrol var inşallah iyidir
Emsedem 8+3 günlük bebişim bu gün akşam bendede pembemsi kırmızımsı leke oldu hemen dra gittim acile miniğim gayet iyi kalbinde atıyor serum taktılar banada bence sende gitsen iyi olur 😌dua ya ihtiyacım var 🤢🤲
Elfii00 Aylin5534 sanırım günümüz gebeliklerin genel sorunu 9 haftada başladı 13 te bitti arada bir hala oluyor bol bol dinlenmek lazım bebek iyise korkma kendi sağlık ocağı ebem de kanamalı 20. Haftada…doktor kontrolünde devam edip stres yapma canım bana doktorum dediki kanamanın durmasını istiyorsan çok düşünme. İlaçlarını kullan ve istirahat et ♥️♥️
Cck Benim de kahverengi lekelenme 6. Haftadan beri devam ediyor, şuan 7+3. Proluton iğne yapıldı ve progestan fitil kullanıyorum ama kanama alanları kesenin şeklini bozmuş biraz denildi umarım düzelir🙏🏻
Aylin5534 Evet evet progestan fitil de kullanıyordum kanamam olunca o kesildi bitince tekrar başlıycam ama iğnelerimi hep kullanıyorum