Rusen96 bende geçen hafta 28+2 de doğum yaptım. 1000gram doğdu bebeğim. Bugün 9 gün oldu kuvözde. Sizi en iyi anlayacak kişilerden biriyim sanırım. İlk günler insan kabul edemiyor bu durumu,o psikoloji çok zor ama size şunu söyleyeyim bebekler gerçekten bizi hissediyolar ne kadar ayrı kalmış olsakta. Onu görmeye gittiğim de resmen sesimden mi kokumdan mı bilmiyorum hissediyor ve gülümsüyr. Hatta şunu söyleyim 3 günlükken gittiğimde uyuyordu hemşireye gözlerini açabiliyor mu dedim hemşirede hiç denk gelmedim dedi aradan 2 dk geçti gözleeini minicik açık bir sağa bir sola baktı kapattı. Bunu gördüm ya dedim ağlamayacaksın neslihan seni hissediyor.. Rabbim sağlıklı şekilde bebeklerimizi oradan ewimize mutlulukla çıkarmayı nasip etsin