designermom Ya kızlar bu fitil niye geri gelip duruyo ben mi iyi atamıyorum acaba faydalı olmayacak Diye korkuyorum ben mi beceremiyorum sizde de oluyor mu afedersiniz erimiş şekilde ic çamaşırıma geri geliyor🤷♀️
Ayse254 designermom çok normal uzun zamandır kullanıyorum bazen tortu halinde genelde akıntı olarak geri geliyor aradan saatler de geçse geliyor vücut atıyor onun fazlasını
Papatya58 designermom canım biraz ileri it. Ayaklarını yükselt ve 15 20 dk dur. Çok erimiş su gibi gelmesi iyi birşey.
Civcivinannesiii designermom cok normal o geri gelen kabugu ve fZlAsı icerde kalan kaliyo merak etmeyin
Serpil-Harun21 designermom geçen gün görmüştüm böyle bir başlık altında herkes bir miktarım eriyip çamaşıra gelmesinin normal olduğunu söylüyordu etki ediyor fazlası eriyor diye
Calisananne25 designermom öyle oluyor canım o, vücut fazlasını atıyor dışarı. Giden gidiyor yani içeri. Normal bir durum. İlk birkaç hafta ben de kullanmıştım hamileliğimin başında. Benim de hep öyle olurdu 🤭🤭
Papatya58 designermom O zaman sorun yok canım doğru yapıyorsun. Bende sabah öğle akşam kullanıyorum. Her türlü beyaz kremsi şey geliyor. Bebeğim iyi olsun da razıyım artik herşeye.
designermom _sena_ kese etrafında hafif bir kanama alanı var dediler çok çok sz bir lekelenme gördüm ondan dolayı verdiler
Fasulyemm17 designermom canım sen ileri it ama illa geliyor doktor fazlasını alıyor dedi o alması gerekeni alıyor dedş