Kızlar dün nişanım geldi bugün tedbir amaçlı hastaneye gittim nst ye girdim dogumhanede nst korkarak gittim zaten ya bi doguma denk gelirsem diye öyle de oldu içerde biri dogum agrısı çekiyordu ara ara bagırmaları geliyordu kulaklarımı tıkadım ama duydum ister istemez çok aşırı etkilendim ve eve geldiğimden beri kndime gelemiyorum deli gibi normal dogum düşünen ve olumlu biri olarak 😔😔😔😔