Gökçeada yaşıyorum doğum Çanakkale üniversite hastanesinde olacak kontrol altına alınamayan diyabetim var ve insülin kullanıyorum bebeğimde büyük sezeryan doğum olacağını söyledi doktorum daha önce üniversite hastanesine gitmedim doktorları nasıl bilen anneler yardımcı olabilir mi acaba gebelik haftam 36 +4