efesmom Berrinkarabudak var ama öyle fazla değil benimki,suyu az tüketiyor olabilir misiniz yada çok ayakta duruyorsanız olabilir
Zeynpnurr Berrinkarabudak 6 aylikken basladi benim odemlerim malesef. Sanırım birazda vucutla alakali tuzlu tuketmiyorum bol su içiyorum ama yinede ayaklarim hep şiş.
Elif1608 Berrinkarabudak ödem yok ama ama sırt ağrım çok var özellikle kürek kemiği ağrısı, ne alakaysa anlamadım 🤦🏻♀️😢
Berrinkarabudak iki_prenses_annesi son 1 haftadır var bendede 2 3 gündür de çok arttı ilerde yuruyemiycem diye korkuyorum
iki_prenses_annesi Berrinkarabudak bol bol su içiyorum ben belki ondandır . Hemsirem de dedi zaten daha da olmaz sende ödem diye insallah da olmaz 🙌
denizkaradeniz 35+4 haftaligim bikac gundur ayaklarım şişti bileklerim falan aciyo basarken tuzlu da tüketmiyorum aslinda bol su falanda iciyorum anlamadim
Berrinkarabudak denizkaradeniz bende öyle tuzu bıraktım ve 2 lt su içiyorum mutlaka. Neden böyle.oldu anlamadim
Berrinkarabudak efesmom günde 2 lt su mutlaka tüketiyorum ayakta da durmuyorum öyle. Ama anlamadım birkaç gündür çok şiştim
efesmom Berrinkarabudak doktorum en az 2,5-3 litre su içmemi önermişti bana. Suyu çoğaltıp gözlemleyin belki iyi gelir bilemedim 🤷♀️ yada her vücut farklı işte son haftalar olduğu içinde olabilir tabiki
Berrinkarabudak Elif1608 aynisi bende de özellikle sırt ağrısı eşim masaj yapiyo hafifletiyo biraz 10 dk kalmadan tekrar ağrı basliyo. Artık son ay dayanicaz yapacak bsy yok. Sanırım aldığımız kilodan ve bebegin artık aşağı inmesinden kaynaklı bu ağrılar
yesQ Berrinkarabudak sağlıkçıyım kan değerlerinize baktırmanızı öneririm kandaki protein değeri düştüğünde de vücut ödem topluyor özellikle ayak ve ayak bilekleri
Berrinkarabudak yesQ bende sağlıkciyim tahlillerme daha yeni bakıldı 1 hafta oldu hepsi normal. Yarın kontrolüm var doktoruma sorucam bakalım ne diyecek
anneyimmm_ Berrinkarabudak hamile kalır kalmaz ayaklarım şişti bu gece 35 haftalık olacaz hala aşağıda iki somun ekmek var 🙈🤣😂🤭 eşime de diyorum sen asla aşağı bakma bi tuhaf oldular kendim bile bakamıyorum
Berrinkarabudak anneyimmm_ benim bu kadar aşırı değildi sisse bile dinlenince iniyordu şimdi inmiyorda son ay çok zormuş valla ya
Elif1608 Berrinkarabudak masaj yapmayın diyolar ama doğumu başlatma ihtimali varmış dikkat edin lütfen ☺️
Feyzabeyoglu Berrinkarabudak 36+3 oldum Azcik bacaklarımda ayaklarımda var Ama aşırı şekilde değil. Bol su içiyorum ona bağladım hep
Berrinkarabudak Feyzabeyoglu 2 lt su kesin içiyorum. Demekki az geliyo biraz daha fazla içmeyi deniycem
Sblatc Berrinkarabudak 4.ayda ayaklarım şişmeye başladı 2 aydır sanırım ellerimde şiş. Sabahları uyanınca ellerimi kapatamıyorum bi de kollarım uyuşmuş oluyo