Nazlii__ Kaç tane biberon almam lazım bu biberonlar ne zaman kullanılmaya başlanıyor ilk bebeğim ve acemiyim toplu alayım diyorum ama kaç ml olanları almam lazım bilmiyorum
Mehmetmetehanveannesi Nazlii__ benim de ilk ben 2 cam biberon bir pp biberon ve 2 li 0-6 ay için emzik aldım
Merinosunannesii Nazlii__ kız 1 tane al yeter şimdilik ben birsürü aldım 1 tane kullandım sonra minicik biberonlardan aldım su içirmek için birde avent in var yanlardan tutmalı +6 ay için şimdi sadece onu kullanıyoruz 7 aylığız yani bu kadar yeter
07-02-2019 Nazlii__ ılk oglum mama kısa bı sure kullandı sonra lazım olmadı bıberon mama yemıosa lazım degıl kı
Clementinee Nazlii__ 240 yeterli canım uçlarını değiştiriyorsun sadece biberonun https://resimyukle.io/r/44IeRRNGv7 0-6 ay olanı aldım emzikte bebek büyüdükçe değişçek.
Nazlii__ Merinosunannesii o büyük biberonlar ne zaman kullanılmaya başlıyor 1 yaştan sonra falan mı ?
Dlkkoge Nazlii__ 6aydan sonra su içmeye başladığında biraz daha büyüyor biberon bunun için acele etmeyin bence bir tane ufak alın bulunsun sonrasına bebeğinizin gidişatına göre alırsınız zaten eksik gördüğünüz şeyleri
Merinosunannesii Nazlii__ biz büyük biberon hiç kullanmadık bende sadece 1 tane al şimdilik o da ilk zamanları belki mama içer diye bizde o kadar biberon var kızıma hep manuel pompanın biberonuyla içirdim sağdım verdim veya bi ara sarılık vardı mama veriyordum mamayı da ona yaptım
ebruzb Nazlii__ ben şimdilik sadece 160 ml Lansinoh aldım. Bi de süt sağma makinasının içinde var biberon yeterli olur diye düşünüyorum eksik olursa alması kolay bir ürün
lunam Ben lansinohun hoşgeldin bebek setini aldım. İki şişesi var 160 ve 240 ml olarak. Bir de 3 emziği var yavaş, hızlı, orta akış olarak. Bence yeterli ama tabi ilerde ihtiyaç olursa yenisi alınır. Daha doğmadan eve biberon yığmayayım dedim 😁