Kızlar bugün 35+2 deyiz ve bugün iki defa kasılmam oldu hastaneye gittim nst ye girdim ve orada da kasılmam oldu bi defa o sırada 70 çıktı sonra 35 lerde fln çıktı. Açıklığım yokmuş alttan muayene oldum, bebeğe bakmadılar yarın kendi doktoruma gidecem. Enfeksiyon olabilir dediler acile gittim bi sıkıntı çıkmadı serum verdiler şimdi evdeyim ama beni korkutuyor ve endişelendiriyor bu durum . Yaşayanınız var mı böyle bi şey acaba?