Zehrayenianne Bu akşam üzerinden beri saatte bir sancım geliyor saat tuttum 1 saat 10 dakika önce geldi şimdi de geldi 4 keredir saatte bir sancım geliyor 39+5 im doğum sancısı olabilir mi anneler
dilara_cinar99 Zehrayenianne Olabilir canım sancıları takip et artıyor mu yada yürüyünce yatınca geçiyor mu dikkat et onlara güzel haberlerle gelirsin inşallah 🥰
Afide__ Zehrayenianne 5 dakikada 1 e düşerse sanciniz gerçek sancidir sancı olunca sıcak duşa girin iyi geliyor gerçek olup olmadığını anlıyorum bu sayede.. Bizde 39+0 olduk kizçemle ama şuan ki sancılar hep yalancı 🤰🤦🏻♀️
Zehrayenianne dilara_cinar99 Ayy inşallah şimdi 40 dakka da geldi bakalım kasılma sayardan bakıyorum hele 🤷🏼♀️ An itibariyle 39+6 olduk aha 😂
Zehrayenianne Afide__ komple gitti bir daha gelmedi sancı demek ki yalancı sancıymış 🤷🏼♀️ Yarın 40 haftlaık olacağız bakalım belki tam gününü bekliyordur ☺️
Afide__ Zehrayenianne hadi hayırlısıyla sağlıcakla gelsinler yalancı sancılar gerçeğe dönüşmesi ümidiyle 🤭
Zehrayenianne Afide__ Hurma yiyorum squat yapıyorum hiç biri ile yaramıyor yalancı sancıdan başka bişey yok 🤷🏼♀️
Afide__ Zehrayenianne maalesef bende de aynı durum var beklemekten başka çaremiz yok artık ya sabır çekelim 😂
Zehrayenianne Afide__ aman napalım sağ Salim gelsinler de bekleriz 🤷🏼♀️ Şöyle yüz üstü yatıcam sırf onun için acele ediyorum 😂😂😂