Bendiyebiri Glsh14 süt içiyordum ben iyi geliyordu hamile kalmadan önce ama şimdi asla bişey yapmıyor. İlaç kullanıyorum o yüzden ben rennie kullanıyorum şurup idare ediyorum şuan onunla
papatyaa____ Glsh14 Glsh14 bir bardak süt kaynat içine şeker koy veya koyma isteğine iç hemen işe yarıyor ben de senin gibiydim bı arkadaşım bana önerdi çok şükür düzeldi afiyet olsun bebişe ❤️🙏
Papatyahanim Glsh14 Saat 0.05 ve bu konuyu midem yanarken elimde maden suyuyla okuyorum 😂😂😂😂 umarım bu gece uyurum rahat yanmasız 32+1 haftalığım
121 Melikenes mide yanmam yok ama bulantı için tuzlu şeyler ye ben yemek yiyemiyorum ya çubuk kraker ya da domates bulantı hep olduğu için Allah yardımcımız olsun
Hatice-sezer0 Glsh14 SeyranKor yedim muz yedim bal yedim bana mısın demiyor 11 + 6 yız birde daha erken degil mi
Glr050 Aminella Soğuk süt çiğ dir doktorlar önermiyor bebeğe enfeksiyon geçebilir bi gıdım kaynatıp içilmesi lazım
Glsh14 Bendiyebiri sutu deneyeyim.ilac konusunda su an kullanamam carsamba gunu kontrolum var doktoruma soylicem belki o da verir
Zeynepbaran Glsh14 Glsh14 maden suyu elma süt her seferinde birini deneyin hepside iyi geliyo aç kalmamaya özen gösterin acıkınca daha cok yanıyor benım lansor kullanıyorum 15 mg bu konudada kullan veya kullanma diyen dr var tabi ama bana iki dr da önerdi mecbur kullanıyorum yoksa mide yanmasından kusuyorum
Cnsgkc Glsh14 süt bana da çok iyi geliyor sanki midemdeki ateşi söndürüyor gibi oluyor içtiğimde ama ısıtmadan oda sıcaklığında içmelisin
papatyaa____ Glsh14 Bende çok işe yaradı hatta birazdan yine içicem midem yansın yanmasın çok rahat uyuyor insan iyi geliyor anneyede bebeğede 🌹
papatyaa____ Papatyahanim dediğim gibi sütü kaynatın içine şeker koyun veya koymayın isteğe göre daha boğazından inerken fark ediceksiniz Hatta rahat uyursunuz afiyet olsun bebişe simdiden❤️🙏
Merveacisu06 Papatyahanim haftamız aynıymış benim de öyle ne yersem midemi yakıyor Bi de bulantı kusma da yapıyor
GamzeKrmn Papatyahanim bende 38.haftadayım daha yeni başladı mide yanması sizin gibi elimde maden suyu ve çubuk krakerle geziyorum 🤦♀️
unemere Glsh14 ben kısır döngüye girdim sakız çiğniyorum iyi geliyor geçiyor sonra acıkıyorum bir şeyler yiyorum tekrar midem yanıyor tekrar sakız çiğniyorum sonra tekrar acıkıyorum bu böyle devam ediyor 😫
anneyimmm_ Elma armut muz soğuk süt leblebi sade soda iyi gelmiyorsa rennie gaviscon şurup, onlar da geçirmiyorsa rennie tablet haşa geçmiyorsa son durak talcid tablet 😂
Fulyay45 anneyimmm_ talcid bile işe yaramadı bende 35.haftadayım uykular haram oldu resmen ne yesem ne içsem geçmiyor 🤦🏻♀️
Kevserduru Malesef bunun hiç çaresi yok hep geçici çözümler süt içiyorum yarım saat bi saat rahatlıyorum yine başlıyor
Sevci Kevserduru çok fazla süt içersen süt alerjin başlıyor bu seferde benim başladı hem kaşındırıyor hem kusturuyor içimde yanıyor napacağımı bilmiyorum sakızla yoluma devam ediyorum 😅
busegrr Glsh14 doktorum yazmıştı gaviscon şurup çok iyi geliyor☺️ bazen yoğurt yiyorum o da yanmayı yatıştırıyor
Gonul-123 Sütün içine bal koyup için, gün boyutu rahat ettiğinizi göreceksiniz. Muz ve yoğurt ta alternatif ancak ballı süt kesin çözüm :)