Ben de 30 haftalık hamileyim. İlk trimesterde bulantı ve kusmalardan dolayı hiç bir şey yemiyordum, su bile içemez haldeydim. Bu günler ne zaman geçecek diyordum. Çok şükür o günleri atlattım, şimdi normale döndüm de, mide yanmasından eziyet çekiyorum🤦🏻♀️ Ama en çok ekmek tüketiyorum, şimdi menemen olsa da ekmeyi bandıra bandıra yesem diyorum😂 Bi de lahmacun çok canım çekiyor. Ama aşerme olmadı bende ne yalan söylim.