34 haftaya girmek üzereyim annemlere gitmiştim hastane kontrollerine kardeşime okuldan bulaşmış ee haliyle aynı evdeydik 10 gün kaldık bugünde ben test yaptırdım malesef pozitif mecburen eşim geldi aldı artık bu sefer eşim küçük kızım üçümüz karantinadayiz