Neslimhan Merhaba kızlar 35 haftalik hamileyim bugün tahlilde doktor idrar yolu enfeksiyonun var dedi Sizde de oldu mu geçmesi için neler yaptınız . Doktor antibiyotik yazabilir Siz antibiyotik kullandınız mi
Meryem2746 Neslimhan 31 haftalığım 2 defa hap antibiyotik kullandım 3 defa şase antibiyotik kullandım geçiyor tekrar başlıyor bol su içmeme rağmen gebelikte daha çok oluyor zaten