Ben de 30 haftalığım, en çok akşamları hareket ediyor, doktor hareketlerini takip et dedi, tekme sayar var programda, yarından itibaren takip edeceğim. Benim de ilk hamileliğim, tüm gün elim karnımda, sessiz sakin durunca endişe ediyorum, annelik duygusu işte🙈 Hep hareket etmesini isteriz, tekme atsın isteriz, ama bebeklere bağlı bu durum. Canları ne zaman isterse o zaman hareket ederler.
30-31 haftalık anneler var mı bu arada, bebeklerinizin kilosu kaç? 🙏🏻