Denal Glshi bnm.kizim durmuyo oyuzden doguncada ynadim diyorum hani derler ya anne karnında nasılsa öyle olur vs pek inancım yok ama öyle olursa vay halime
Karadenizli_ Glshi 28 haftalığım benim kız çok oynak değil. gün içerrisinde kalp atımı gibi oluyor gecede oynamıyor. daha önce çok oynamıyor diye 2 kere doktara gittim bebek sağlıklı dedi.
2-prensesannesiii Denal Aynen öyle oluyor ilk kızım çok hareketliydi karnimda hiç durmazdi doğunca da aynısı oldu 😂
Mimik Benim prensesim de hareketli🤣 Saglikli ve zamaninda dogsun da…. hicbiseyden sikayet etmem🤗 Dogduktan sonra hic durmasa bile… cit cikarmam🥺
Denal Mimik 😂😂ilk gebelik demi …tabiki sağlıkla fmgelsin tüm bebekler ….ama sen pembe gözlüklerini fazla takma😍😍
Mimik Denal evet ilk… Erken dogum tehlikem var, bu surec beni öyle kahrediyor ki… Tek duam zamaninda dogum😅
Glshi Bu bebişim de çok hareketli 28+6 yiz doktora her gittiğimde Kıza benzetiyorum dio net kız demiyor bilemiyorum
Busra2013 Glshi ben 23+3 eh ıste net degıl ve sık sık degıl 😏bazıları benımkı cıkck sanıom dln dıo cok uzuluo benımkı nıe hareket etmıo dıe uzuluom