Eda3452 Kızlar merhaba. 32. Haftadayim 1 aydır raporluyum, doktorum çalışamaz raporu vereceğini söyledi. Fakat doktordan çalışabilir alıp aile hekiminden raporu alsam oluyor mu oyle ?
Happyturuncu Eda3452 1 yıl içinde heyet raporu alamazsan 40 gün rapor izni var , doğumdan sonra kullanmak istemiyorsan alabilirsin tabi
marbling10 Happyturuncu Eda3452 çalışabilir raporu alıp da farklı istirahat rapor alırsanız analık izninizden düşer. Çalışır alıp yıllık izinalırsanız analık izninizden düşer. Çalışırraporu alıyorsanız fiili olarakçalışmanız şartı var.
Eda3452 Happyturuncu ben 37. Haftam da izne çıkmak istiyorum ama iş yerim evden çalışma şeklini uygun görmüyor? Ne yapmam gerekiyor hiç bilgim yok 🤷♀️
Happyturuncu Eda3452 bu yıl içinde kaç gün rapor kullandın 1 aydır raporluyum demişsin heyet raporu mu normal rapor mu? Normalde 32. haftada çalışamaz alabilirsin ama doğum sonrası kullanmak mantıklı eğer 2021 içinde kullandığın rapor günü kırk günü geçmiyorsa aile hekiminden alabilirsin rapor doğum doktorunda verebilir
Eda3452 Happyturuncu biri 10 günlük normal rapor, diğeri 20 günlük heyet raporu. 30 gün kullandım sadece o zaman 10 gün daha alabilirim. Insallah 37ye kadar kabul eder is yerim🙏 çok teşekkür ederim size🙂
Falimdacikmadin Happyturuncu zaten 32 de yasal olarak doğum izni hakediliyor rapor almanın bi geçerliliği oluyor mu bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın. Bende şu an idari izindeyim 32 de başlamayı düşünüyorum doğum sonrasına kalsın diye.
sblrcn Eda3452 32. haftadan itibaren çalışabilir raporu aldıktan sonra o 5 haftalık süreçte yıllık izninizi dahi kullansanız devretmek istediğiniz analık izninizden düşülüyor.
Bensunsal Eda3452 adı üstünde çalışabilir raporu alıyorsunuz istirahat raporu tabiki analık izninden düşer fiilen çalışmanız gerekiyor 🙂
Eda3452 marbling10 çalışır almadan sadece rapor alsam aile hekiminden olur mu? Şu anda 32. Haftamdayim
Brryy Eda3452 benim bir arkadaşım çalışabilir raporu olmasına rağmen başka bir bölümden başka rahatsızlık için rapor almıştı sgk kabul etmişti. En doğrusu sgk dan öğrenmeniz
Annesininbitanesi1 Eda3452 32 haftada ya çalışır yada çalışamaz raporu alabilirsiniz diğer türlü analık izninizden düşer fiilen çalışmanız gerekmektedir 37 ye kadar çalışırda
marbling10 Eda3452 o zaman sıkıntı yaşarsınız gibi geliyor. 37 de çalışmaz alacaksınız mecbur analık izni aktarmaz bence raporlu olduğunuz için. Bu konuda bilgim yok ama tek bildiğim çalışır raporu alırsanız işe gitmeniz gerektiği.