Beybilerim Merhabalar 21+1 ikiz gebeyim. Kanım düşük olduğu için doktorum ferinject serum taktırdıda. Sorum şu ki bu kan serumu taktırım bebeğin hareketlerinde azalma yaşayan varmı? Yada benmi sitres yapıyorum bilemedim🥺 bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Hamzamm Beybilerim bir sorun oldumu ben 35 haftalık gebeyim kanım 8 doktor 2 serum olarak verdi kullanmalimiyim
Beybilerim Hamzamm Yok çok şükür herhangi bir sorun olmadı bende. Sadece uyku yapıyo sersemlik. Bebeklerin hareketi azalmştı meğerse onlara uyku yapıyomş sonra normale döndü zaten. Bnmde 9du 10 çıkmş sadece 1 seviye yükselmiş. Kan ilacımıda değişti doktorum. Yani bir nebzede olsa işe yaradı enerjim yerine geldi
defneninannesi91 Hamzamm kesinlikle kullanın,son aylarda damarlar genişliyor kan daha ds düşüyor üstelik doğumda ve lohuhasılıkta da kan kaybı oluyor…asla ihmal etmeyin