Ahirzaman muayene de gecen hafta 5+2 haftalik gebelik demislerdi bna . Bugun normalde bebegm 6+2 olmasi lazimdi ama ultrasonda 5+4 cikti . Bu durumu sordumda ise doktora Makinadandir Belki dyo. bu durum basina gelen warmi?
Bskrt Ahirzaman 1 haftalık fark normal kabul ediliyor Doktorun ölçüsüne göre belirleniyor hafta Biraz içe yakın ölçmüştür belki o yüzdendir
SerapTadelenTtnc Ahirzaman allah allah ilginç gelişmiyor olabilir moraliniz bozulmasın başıma gelmişti ondan diyorum inş değildir öyle bişey tabi
sudamlasi Ahirzaman evet ultrason cihazından ben iki Dr a gidiyorum birinde tam gününde diğerinde 1 hafta geriden çıkıyo geriden çıkan Dr un cihazı eski oldugu için. Yani normal😊
Calasun Ahirzaman aynisini kuzenim yasadi 5 haftalik 10gun sonra giitigimizde 5+4 olmus kafamiz karisti gec dollenme yanlis olcum falan denildi sikici bir durum ama sagligi yerindeyse hic dert etme buyur 🐣annesi zamanda cabuk gecmiyor ama🤭sabir 🙏🏻
Ahirzaman Bskrt o gun 2 doktora gôsterdm 5 haftaydi. bugn gene 2 doktor Bkti 5hafta bir õzele bir devlete gtdm ayni gun
SerapTadelenTtnc Ahirzaman gelişmedi kalp atışı olmadı düşük yaptım 6 sene önce olmuştu 9 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi kızım 3 yaşında bide kardeş bekliyoruz 😊 doktorlar bu durum hakkında bi yorum yapmıyor mu
Ahirzaman SerapTadelenTtnc valla yorum yapsalar keske Arayis icinde olmazdm basindan atiyolar ne devlet ne ôzel bisey demedi bunaldm Iyice
SerapTadelenTtnc Ahirzaman inşallah önemsiz birşeydir Canım seni üzmek korkutmak amaçlı yazmadım yanlış anlama zaten benim sıkıntım vardı kanamam oldu hep inşallah farklı bişeydir Başka bi doktora daha gitsen en azından özelin bunı yapmaması lazım 😕
tugbaninmucizesi Ahirzaman canım aynı makina olsa bile değişiklik olabiliyor bi kaç gün haftalar yok sonuçta hiç korkma benim de öyleydi 5+5 olmamm gerekirken 5+3 çıktı 7+4 olmam gerekirken 6+6 çıktı geçen hafta bi gittim 10+2 yimdim 10+4 çıktı dün gece gittim 10+2 çıktı ama şu an 10+6 yim 😂 bikaç gün oyle oynayabiliyormus 2 3 hafta olmadigi sürece sıkıntı yokmuş 😂
Patito__ Ahirzaman cnm farkli makinalardansa olablir bn iki dr a gdiorm birinde 10 haftaligim oyle devam ediyorum hep digerinde 11 ve o sekilde cikiorm hep