Deletedmom_33 Zehrasya Genelde ertesi gün düşüyor sisteme. Bazen doktor sonuçları açmadan düşmüyor. Bazen ise 1 hafta veya 1 ayı buluyor düşmesi. Bende sabah verdim yarın sabah veya öğlene düşer herhalde olmazsa öğleden sonra yanına gideceğim öğrenmek için sağlık ocağı doktorunun
Selin12- Zehrasya canım sağlık ocağının sonuçları düşmüyor onlar için barkod ile giriş yapıyorsunuz barkodu da doktorun dan istiyorsun
Zehrasya Deletedmom_33 merhaba ben ayın 1 inde yaptirdim ertesi gün çıkar dediler 2 sinde doktor randevum vardi gosteremedim şimdi onumuzdeki hafta tekrar gidicem o zmn göstermem lazim ama açılmıyor olmasa gidip saglik ocağından alicam önceden şifre veriliyordu halklabim den bakılıyordu şimdi degismis
Zehrasya Duy_gu ama orda özellikle sordum yarin gelemem doktoruma göstericem diye e manızdan bakın dediler ayın 1.de yaptirdim testleri
Zehrasya Selin12- evet önceleri barkod alıyordum ertesi gün bakıyordum artik barkod yok e nabiza düşüyor dedi
Poyrazin_annesi Banada kan alan hemsıre e nabızdan bakabılırsn dedı ama e nabızda cıkmadı gttm doktora sordm saglık ocagındakıler e nabızda cıkmaz dedı. Yanı saglık ocagındakı hemsıreler bılıp bılmeden sallıyo