Rabiaayar Arkadaşlar 36/0 dayım bugün dün ve bugün ciğer geliştirici vurulduk. Bebeğin hareketleri azaldı ama var şimdi de belimin ortası ağrıyor neden olabilir acaba kasıklarda ağrım yok su gelme durumu yok sadece belimin ortası ağrıyor
Eve Rabiaayar Bende dün ve bugün ciğer geliştirici oldum 35+6yım dün azdı ama bugünkü dozdan sonra bel ağrım daha çok oldu sanki belim boşluğa düşüyormuş gibi kasık ağrım vs yok sadece belim ağrıyor.. sizinki ne kadar sürdü devam ediyor mu?
Rabiaayar Merhaba10 size ne demesi lazımdı? Benim gelişim geriliği su azlığo var haftaya perşembe sezeryan olcam 37 se
Merhaba10 Rabiaayar 36 haftadayım ilk gebeliğim yapılması gereken birşey mi bilmediğim için soruyorum.
Rabiaayar Merhaba10 anladım canım aman tek sıkıntı olmasın böyle şeylere gerek kalmasın çok zor bir süreç