asyaebrar 2-3 gündür çok yoğun kaşıntı yaşıyorum rahatsız oluyorum çok aynı haftalarda olup yaşayan var mı şuan bu durumu😖
SayeMom asyaebrar bende 26.haftamdayım öule birşeyim yok, enfeksiyon olabilir mi ki? Hamilelikte kullanılıyorsa travazol kullanın anında geçirecektir
Deletedmom_33 asyaebrar Ben bugün 25 oldum ama hiç kaşıntı yok. Hafif sol kasıkta sızı oluyor ve idrar sonrası beyaz küçücük parça geliyordu bazen akıntı ile. Sağlık ocağına gidip idrar testi verdim bakalım idrar yolu enfeksiyonu mu.
Mrvsmt2502 asyaebrar enfeksiyon olmasa bile kaşıntı olabiliyor. Benim daha bugğn idrar tahlilim temiz çıktı ama kaşıntım var akıntıdan dolayı fitil kullanıyorum ve krem
asyaebrar SayeMom galiba enfeksiyon olabilir evet 😣 travazol krem internette kullanılabilir olarak belirtmişler ama enfeksiyonu da geçiriyor mu acaba pek bilgim yok kremler hakkında o yüzden soruyorum😊
asyaebrar Deletedmom_33 idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim ama kaşıntı yapmamıştı bende bu acaba mantar tarzında olabilir mi geçmiş olsun bu arada sizede🌸
SayeMom asyaebrar enfeksiyon dış yüzeyde değildir kaşıntıyı geçirir vajinanın içide kaşınıyo mu? İdrar yaparken yanma gibi?
Esrahan asyaebrar 13. Haftadayım nerdeyse gebeliğimin başından beri var bıktım artık😞 Dr mantar dedi gebelikte olabilir dedi fitil ve krem verdi ama fayda etmiyor😞 ama bence sizde Dr gidin
asyaebrar Esrahan randevum 16 sında o zamana kadar geçmese bile hafif atlatmanın yolunu arıyorum bende 😖
Mrvsmt2502 asyaebrar şuan elimde travazol, zalain ve gyno lomexin krem var en çok gyno lomexini tercih ediyorum 1 gün boyunca alıyor kaşıntıyı, travazol yakma yapıyor kullanamıyorum, zalainde 5 6nsaat rahatlatıyor
Clementinee asyaebrar canım iç çamaşırını ütüle. Genital bölgeni nemli ıslak bırakma. Eğer akıntın varsa günlük ped asla kullanma kağıt havluyu katla koy. Her nemlenip ıslandığında değiştir. Bol su iç 😇
Esrahan asyaebrar ben bıktım artık😞 ilk gebeliğimde hiç böyle bi problemim olmamıştı doktor Travazol krem ve donaxyl fitil verdi 2. Kez ama onlar da aman aman işe yaramıyor😞
asyaebrar Clementinee doktora gitmeme nerdeyse 1 hafta var 😣 travazol kremin bir faydası olur mu peki
Bgdy asyaebrar travazol sadece kasintiyi gideriyor. Enfeksiyona hic bir çözümü yok. 4 kere fitil bir vaginal dus kullandım halen geçmedi. Bazı hamilelerin de derdi bu oluyor ne yazık ki.