Merhaba kızlar 😊 2 Kasım’da 39+5 Ken spinal doğum yaptım. Çatım dar olduğu için doktor çok zorlanacağımı belirtti ve sezeryan için karar verdik. Doğum yapacağım gün heyecan,korku, stres sarmıştı. Ama o kadar strese girmeye inanın gerek yokmuş. Heyecandan, korkudan ağlayarak götürdüler ameliyathaneye daha sonra benimle konuştular sakinleştirdiler. Onlardan benimle konuşmalarını istedim. Sagolsunlar konustularda. Sezeryan olmama rağmen bebiş biraz zor çıktı ellerini havaya kaldırdığı için 😂 ama hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Bebisimin ağlama sesini duyunca mutluluktan ağladım. Yürümede çok zorlandım diyenleri hiç düşünmeyin. Sadece ona odaklanın bebeğim için yaparım deyin ve yapacaksınızdır. Bol bol yürüyün ve kahve tüketmeye çalışın. Daha çabuk toparlanirsiniz. Hepiniz umarım hayırlısıyla, sağlıkla ve işlerinize kavuşursunuz inşallah 🥰🤲