Sevtugm Kizlar normalle baslayacz rabbim Allah m sıkıntı vermezse eğer bir sıkıntı olsa sezeryana dönecez miyomlarim var çünkü. 33 haftadayiz şükür 🙏🙏🙏 🤲 Bu şekilde olan var mı?
Omerhatice Sevtugm ben oğlumda norml doğum yaptım.. Ama kizimda 5 ay evvel gene bir sknti yoktu nirml ile başladım ama acil spinal sezeryana alındım 2 saat sonra Ama hamd olsun bir sknti olmadi.. sağlıkla kavuşturdu Rabbım ☺ hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah