gizemcetinnn Kızlar selamm 35 hafta olmamıza 3 gün kaldı 🤲🏻❤️ Göğüslerim çok şişti ve acımaya başladı krem bakıyorum ama karar veremedim genelde lansinoh ve incia dan memnun kalanları gördüm.. kullanıpta memnun kaldığınız krem varmı
Sumeyyeee gizemcetinnn Krem değil ama yağ sürün diyicem ben 32.haftdan sonra gögüs uçlarıma zeytinyağ sürdüm 3gündür emziriyorum çok şükür yara olmadı