Bugün sağlık ocağına takibin için gittim 23+1 im idrar tahlili istendi + protein çıkmış , takip eden ebe tansiyonuma baktı 9-6 , ödemimde hafiften var , korkulacak düzeyde değil dedi ama benim içime en büyük kurtlar düştü . Gebelik zehirlenmesi en korktuğum şeylerden biri . İlk gebeligimde 2 yıl önce hiç böyle birşey olmamıştı . Bunda ilk haftalardada eser yazıyordu . Acaba sorun teşkil eder mi, sizler nasıl yol izlediniz ya da izliyorsunuz ? Başka Dr a gitmelimiyim çok korkuyorum 😥