derya-588 Kızlar merhaba 13 Haftalık gebeyim ve aşırı geğirme hatta gegirmenin ötesinde bir şey doktorum ilaç vermiyor dahiliyeye gitsem mi ? Gebe kalmadan da önce mide rahatsızlığım vardı ne yapmalıyım.