Melekk8 İyi akşamlar kızlar kaç öğün besleniyorsunuz ben kahvaltıyı geç yapıyorum 2 öğüne alışkınım acaba yeterli oluyor mu diye de düşünüyorum ara öğünlerde ceviz kuru üzüm meyve yiyorum ama öğün olarak 2 öğün yiyorum genelde 🤔
Defne2018 Melekk8 ben 3 ögün ara ögünlerde ama çok sıkıştıryo sabah 7 de kahvaltı 10 da bi tane muz yada armut 12de ögle yemegi 3 3 buçuk civari meyve yada çay akşamda 6 7 civari yemek yiyoz sonra yine meyve şimdi de biraz cips ve çikolata çektı canım onları yiyom
Melekk8 İnternette falan 3 ana öğün olmalı diyor ama bazem atıştırarak geçiştiriyorum bilmiyorum doğru mu yapıyorum
Melekk8 Oo bayağa da senin için gün yemek yemekle geçiyor yani keşke bende yapabilsem ama yemek yemeyi sevmiyorum çok bir de ben cips falan çok canım çekmesne rağmen yemiyorum zararı olur diye🥺
bebegimizibekliyoruz1 Melekk8 sabah kahvaltısı ve akşam yemeği şeklinde oluyor benim sabah 10 11 gibi kahvaltı öğlen neskafe ya da türk kahvesi yanına bi porsiyon meyve akşam 8 9 gibi yemek yiyorum 33 haftalık oldum