Kizannesi92 Rabiakosee İlkinde suni aldım doğumhane de çektim tüm acıyı ikincide geceleri sancım vardı devlete gittim sancı çıkmadı bugün özelde düzensiz sancım çıktı bir hayli ağrısından kendini belli ediyor doğum sancısı