ozlemkzl3 Kızlar ben 4 haftalık hamileyim hergün değil ama ara ara çok soluk idrarımdan sonra 3-4 damla kahvemsi leke geliyor bu ne zamana kadar sürecek normal mi
Bbbs ozlemkzl3 Sizin haftanizdayken bir kez yaşadım..Dr gitmedim fakat devamı gelseydi mutlaka giderdim.Yerlesme kanaması denen bir durum var evet ve belirtiniz şekilde ama birden fazla olmasından dr’unuza danışmanız da fayda var bence
Cokistersengelerbence ozlemkzl3 bence doktorunuza görünün. Bende de olmuştu doktor düşük önleyici hap verdi ve iğne yaptım.