Deletedmom154 2 Li tarama testi yüzde %85 doğruluk payı varken 3 lü de bu oran %70 dir demişti doktorum. Hatta 3 lü ye gerek bile olmadığını belirtti görüştüğüm 2 doktor. 2 Li tarama ve ayrıntılı ultrason en iyisi demişti ve ben öyle yaptım.
Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza