Merhaba kızlar. Bu gün ikili tarama testi için gittim 13. Haftamızdayız. Bebeğim sırt üstü yatmadığı için doktor testi yapamayacağını söyledi. Yüzükoyun kapaklanmış şekilde duruyormuş. Biraz bekledik bu sefer de oturur pozisyona gelmiş yine yapamadı. Başına böyle bir şey gelen var mı ?