Kızlar dun gece ben hep dümdüz yatmışım..Sola yatmamisim hiç yani hiç hamile degilim gibi yatmışım..Bugün bebegim fazla hareketli etmedi sadcee böyle kasıkta kımıldama oldu..Akşam hareket eder dedim ama yine etmedi.. Sadece yalancı sancim var..Bir de bagirssklsirm gurulduyor..Neden böyle oldu ,yeri mi daraldı acaba,sizde durum nasil..Eşim evde yok diye korkuyorum hep böyle oluyor o nöbette iken ya o evde iken cosuyor..İshal yapacak da bsy yemedim ama aynı zamanda ishal de..Dün çok hareketliydi bugun çöl.durhun net hissetmedim bile hareketini..Gündüz sola yatinca sadece sıkıştırma yapıyordu sağdan soldan kemiğini vuruyor gibiydi başka olmadi