Emly3457 Merhaba arkadaşlar 14+6 haftalık hamileyim bebeğimde sıkıntılar çıktı sol kolunda büyük bir şişlik saptandı lenf şişmesi olarak adlandırılıyor birde sağ akciğerde kist görüldü ve bunlar için aminosentez yapılacak sonucuna göre bebek alınıp alınmayacağına karar verecekler başına böyle bişy gelen var mı ve hamilelerce dua edebilirmisiniz
Aygulyukselaydemir Emly3457 aklında soru işareti kalmasın amniyosentez yaptırmalısın ben yaptırdım sonucumu bekliyorum benim bebeğimin de karnında sıvı var inş sağlıcakla kucağımıza alırız...geçmiş olsun
Calasun Emly3457 allahım acil şifalar versin sağlıkla doğup büyümelerini nasip etsin inşallah 🙏🏻Canı gönülden duam her gece 🙏🏻🙏🏻Bu
Emly3457 Aygulyukselaydemir amin inş haftaya çarşamba yaptıracağım hayırlısı artık rabbim bizleri evladı ile sınamasın çok zor bir sınav bu rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
SerapTadelenTtnc Emly3457 Canım inşallah bi sıkıntı olmaz sağlıklı haberini alırsın dualarım seninle allah yardımcın olsun
Emly3457 HepiniZden Allah razı olsun güzel dualarınız için Rabbim kimseyi yavrusu ile sınamasın herkes sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin