rabbiminemanetleri Mervesmom1 ben kullanıyorum 2 aydır ikiz hamileyim önce igne kullanıyordum dusuk olmasin diye simdi dupbaston hap . Bi sıkıntım olmadi
RefBrs Mervesmom1 merhaba hamile misiniz? Ne kadarlık ? Ben bu ilacı kullandım ve kullandığım ay hamile kaldım o sebeple soruyorum size düşük önleyici olarak mı verildi
Aysoshh Mervesmom1 evet bende 5+4 günlüğüm kanamam oldu doktora gittik iğne verdi bide duphaston verdi kullanmaya başladım hala kanamam var ama
RefBrs Mervesmom1 geçmiş olsun bende 6 haftalık hamileyim lekelenmem olmuştu progestan verdi şuan onu kullanıyorum. İçinizi ferah tutun
Deniz2961 Mervesmom1 korkma cnm bol bol dinlen pek iş ypma bu ara bir şeye uzanma ağır kaldırma geçer inşallah
Mervesmom1 Aysoshh aynen bende öyleyim peki şimdi nasıl oldunuz benimki devam ediyor napacağımı bilmiyorum 😔
Aysoshh Mervesmom1 insallah wc ye gitmek istemiyorum artık görünce üzülüyorum eşim annem soruyo sürekli var diyorum psikolojik olarak etkileniyorum insallah iğneler ilacımız şifa olsun 😞🙏🏻🧿