1234seda bu duygusallık beni bitirdi zaten hamileliğimin başlarında oksururken bile ağlıyordum neden öksürüyorum diye sonralardan geçer dedim daha kötü oldum kızım en çok babasını sevecek diye ağlamaya başladım e tam duruldu derken şimdi de yoruluyorum diye ağlıyorum sanırım ömrüm ağlamakla geçecek 🤦♀️