rabbiminemanetleri Ikiz hamileyim kızlar aynı durumu yaşayan var mı idrar yaparken rahimde hafif agri oluyor .
Mminikmucizemmm rabbiminemanetleri enfeksiyon için test yaptırın bence doktorunuza söyleyip, benimde idrarda yanma yoktu ama kasıklarımda şiddetli ağrı oluyordu enfeksiyon çıktı ilaç kullandım geçti
rabbiminemanetleri Mminikmucizemmm yok enfeksiyona bakıldı temiz çıktı. Acaba bebekler mi baskı yapıyor artık iyice
Mminikmucizemmm rabbiminemanetleri olabilir tabi ama sadece idrar yaparken mi oluyor ikiz bebek olduğu için bebek kaynaklı olabilir tabi ama doktorunuz en doğrusunu söyler biz sadece tahminde bulunabiliriz
rabbiminemanetleri Mminikmucizemmm aynen oyle dogru diyorsun haftaya kontrolüm var artarsa erken gideyim en iyisi.